Nem lehet elég korán kezdeni - Jógázz együtt a gyerekkel!

2021.04.10

Nem lehet elég korán kezdeni! 

Amikor kislány voltam és már a Balettintézetbe jártam, ahol a hét 6 napján gyakoroltunk, balettoztunk (szombat is munkanap volt)szombaton mentem haza a családomhoz. Ilyenkor anyukám etetett, itatott szeretgetett, hiszen egész héten nem láttuk egymást és a hét forgatagában ezt a fajta gondoskodást a legjobb szándékkal sem kaptam meg a koleszban, így másfél nap alatt igyekeztünk bepótolni mindent. Többfajta szeretetnyelv létezik, ebből az egyik az együtt töltött minőségi idő. Szombat délután felpattantunk a biciklinkre és irány a ceglédi jóga óra. Egy tornateremben volt ahol anyu korabeli, számomra nénik gyűltek össze. Szívesen mentem, mert anyával együtt voltunk. Tudtam, hogy számomra az óra fizikailag nem lesz megeröltető, viszont mindenki agyon dicsér majd, hogy milyen ügyes vagyok, meg milyen hajlékony, de amit a legjobban vártam az a hosszú, mély relaxáció volt. Imádtam! Tisztán emlékszem a relaxációban egyesével mentünk végig a legapróbb testrészek ellazításán amivel én oldhattam az egész stresszes hetemet.Majd kisímulva, tekertünk haza. Anya is boldog volt, mert együtt voltunk ott és ő is kisimult a jóga által, meg mozgott is és találkozott a jógás barinőivel akikkel az óra után még beszélgettek az egészséges táplálkozásról, recepteket osztottak meg....Az egyik legcsodálatosabb dolog a minőségi együtt töltött idő a gyerekünkkel, amit együtt élünk meg, ami mindkettőnket tölt, amire vissza tudunk emlékezni, legyen az jóga vagy bármi más program.Tanítsd a gyereked jógázni, lélegezni, meditálni, mert a világ amiben élünk tele van stresszforrással és nem lehet elég korán elkezdeni megtanulni oldani ezt.

suvinori
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el